Dziękujemy za przestrzeganie niniejszego regulaminu hotelowego, który służy zapewnieniu komfortu i bezpieczeństwa pobytu wszystkich Gości Hotelu.
§1
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00. W wyjątkowych sytuacjach, Aura Medical SPA zastrzega sobie prawo do zmiany godzin trwania doby hotelowej, z uprzednim poinformowaniem Gości.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia prosimy zgłaszać nie później niż do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
- W przypadku chęci skrócenia pobytu prosimy o poinformowanie recepcji do godziny 12:00. W przeciwnym razie kolejną dobę hotelową uznaje się za rozpoczętą, w jej cena jest równa najniższej dostępnej cenie danej kategorii pokoju obowiązującej w tym dniu.
- Aura Medical SPA uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości, a jego skrócenia – zgodnie z warunkami rezerwacji.
§2
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Osoby niezameldowane w Aura Medical SPA mogą przebywać w pokoju w godzinach 7:00-22:00 tylko po uprzednim poinformowaniu recepcji. W godzinach 22:00-7:00 wszystkie osoby przebywające w Aura Medical SPA muszą być zameldowane.
§3
- Przebywanie zwierząt w apartamencie możliwe jest po uprzednim poinformowaniu recepcji i za dodatkową opłatą określoną w cenniku hotelowym.
- Aura Medical SPA akceptuje wyłącznie psy nieobjęte rejestrem ras agresywnych.
- Psy przebywające w apartamencie muszą znajdować się pod stałą opieką.
- Przebywanie zwierząt w strefie relaksacyjnej, zabiegowej oraz gastronomicznej jest zabronione.
- Aura Medical SPA nie akceptuje innych zwierząt, również kotów.
§4
- Na terenie całego obiektu Aura Medical SPA obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, z wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych.
- W częściach ogólnodostępnych Aura Medical SPA obowiązuje zakaz spożywania artykułów spożywczych oraz alkoholu niezakupionego w Aura Medical SPA.
- Kara umowna za złamanie każdego z powyższych punktów §4 wynosi 500 zł i zostaje automatycznie doliczona do rachunku hotelowego.
§5
- Aura Medical SPA świadczy usługi zgodnie z przyznaną kategorią i przyjętym standardem obsługi. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług prosimy o ich zgłaszanie w recepcji, co umożliwi Aura Medical SPA niezwłoczną reakcję.
- Aura Medical SPA ma obowiązek zapewnić:
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo danych osobowych oraz tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług.
§6
- Sprzątanie apartamentu i wykonywanie niezbędnych napraw dokonywane jest podczas nieobecności Gościa lub w czasie jego obecności, jeżeli wyrazi takie życzenie lub zgodę.
- Przedmioty pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżających Gości, za ich zgodą będą wysyłane (na koszt odbiorcy) na wskazany adres. W przypadku braku takiej dyspozycji Aura Medical SPA przechowa pozostawione po wyjeździe przedmioty przez okres 6 miesięcy. Po tym okresie zostaną one przekazane na cele społeczne bądź publiczne.
§7
- Aura Medical SPA ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług na zasadach określonych odpowiednimi przepisami kodeksu cywilnego – art. 846-849.
- Odpowiedzialność Aura Medical SPA z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane w przechowanie do sejfu w recepcji. Usługa przechowania jest świadczona bezpłatnie.
- Aura Medical SPA ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie przedmiotów określonych w §7 ppkt 2, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu Gości i pracowników Aura Medical SPA, mają rozmiary uniemożliwiające bezpieczne ich przechowanie lub mają zbyt dużą wartość.
- W apartamencie zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych, broni oraz amunicji.
- Parking jest niestrzeżony oraz udostępniany Gościom bezpłatnie.
- Aura Medical SPA nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu lub innego pojazdu oraz rzeczy w nich pozostawionych.
§8
- Gość hotelowy ma obowiązek zapoznania się z wyposażeniem pokoju oraz zachowania go w stanie nienaruszonym.
- Gość powinien zawiadomić recepcję Aura Medical SPA o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Każdorazowo opuszczając apartament Gość ma obowiązek należycie go zabezpieczyć, tak, aby dostęp do niego osób trzecich nie był możliwy. W czasie nieobecności Gościa w apartamencie drzwi i okna powinny pozostać zamknięte.
- Przenoszenie wyposażenia apartamentów jest niedozwolone.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu Aura Medical SPA powstałe z jego winy lub osób go odwiedzających.
§9
- W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Aura Medical SPA nie może zakłócać spokoju pobytu oraz bezpieczeństwa innych Gości.
- Obraźliwe lub agresywne zachowanie wobec pracowników Aura Medical SPA nie będzie tolerowane.
- Aura Medical SPA może odmówić przyjęcia osoby, która rażąco naruszyła regulamin obiektu, w szczególności: wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, wyrządzając szkodę na osobie Gościa, pracownika Aura Medical SPA lub innych osobach przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłóciła normalny tok funkcjonowania Aura Medical SPA. 5. Obiekt Aura Medical SPA będzie odmawiał dalszego świadczenia usług osobie, która narusza zasady określone w §9 bez prawa do zwrotu poniesionych kosztów.
§10
- W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości zawiadomić o zagrożeniu personel Aura Medical SPA i skierować się do wyjścia zgodnie z instrukcją wskazującą kierunek ewakuacji. Odpowiedzialność za ewakuację budynku, do czasu przybycia straży pożarnej, ponosi personel obiektu.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia apartamentów. Wyjątkiem są zasilacze do urządzeń RTV, telefonów oraz laptopów.
- W przypadku wywołania fałszywego alarmu pożarowego poprzez nieuzasadnione użycie przycisku ręcznego ostrzegania (ROP) lub zadymienie Gość zostanie obciążony karą umowną 1000 zł. Kara zostaje automatycznie doliczona do rachunku hotelowego.
§11
- Integralną częścią Regulaminu Hotelowego są Regulaminy korzystania ze strefy Medical, SPA i Wellness, korzystania z basenu, korzystania z sauny oraz korzystania z siłowni.
- Wszystkie Regulaminy są dostępne w recepcji.
- Meldując się w apartamencie Goście potwierdzają zapoznanie i zobowiązują się do przestrzegania Regulaminu Hotelowego.
§12
- Ceny świadczonych przez Hotel usług określone są w Cenniku, który dostępny jest w Recepcji oraz na stronie internetowej Hotelu.
- Podane w Cenniku kwoty są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Płatność za usługi hotelowe może być dokonywana gotówką, kartą płatniczą, przelewem bankowym
- Płatność za cały pobyt jest pobierana w dniu przyjazdu Gościa chyba, że zostaną poczynione osobne ustalenia w formie pisemnej.
- Sposób płatności musi być każdorazowo ustalony z pracownikiem Hotelu.
- Cena za dokonaną rezerwację jest każdorazowo potwierdzana pisemnie przez Hotel na adres email wskazany przez osobę dokonującą rezerwacji.
- Hotel zastrzega sobie prawo do pobierania przedpłaty za pobyt.
- Przedpłata może zostać pobrana przez Hotel przy pomocy preautoryzacji z karty wskazanej przez osobę dokonującą rezerwacji, bądź przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Hotel.
- Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
- W przypadku odmowy dokonania wpłat określonych w pkt. 6 oraz 7, Hotel ma prawo odmówić dokonania rezerwacji.
- Bezpłatne anulowanie rezerwacji jest możliwe w przypadku pisemnego poinformowania pracownika Recepcji o zamiarze jej odwołania najpóźniej do godziny 14:00 na pięć dni przed datą rozpoczęcia pobytu.
- W przypadku nieodwołania rezerwacji do godziny 14:00 na pięć dni przed datą rozpoczęcia.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
§13
Płatności są obsługiwane przez spółkę akcyjną ePłatności ul. Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, KRS 0000347131.
§ 14
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Makk Polska Sp. z o.o., Bogucin 57, 21-080 Bogucin, z którym można się skontaktować przez e-mail: recepcja@auramedicalspa.pl
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do świadczenia Usługi.
- Klientowi, którego dane dotyczą, przysługuje prawo:
- dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia lub wycofania w każdej chwili (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem);
- żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym);
- ograniczenia przetwarzania danych;
- przenoszenia danych (o ile jest to technicznie możliwe);
- wyrażenia sprzeciwu w przypadku stosowania zautomatyzowanego podejmowania decyzji (w tym profilowania);
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Przekazane przez Klienta dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- realizacji usług świadczonych przez Administratora w zakresie przepisów Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
- marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail Administratora;
- realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO np. windykacji, czy monitorowania wizyjnego ruchu na terenie Obiektu;
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są umowy zawarte pomiędzy Klientem a Obiektem oraz właściwe przepisy prawa krajowego i unijnego w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych.
- Dane osobowe Klienta przechowywane będą maksymalnie przez okres wynikający z przepisów Ordynacji podatkowej, przepisów ustawy o rachunkowości i innych powszechnie obowiązujących przepisów.
- Dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane poza obszarem EOG.
- Administrator może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych oraz dostosowania oferty.
- Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych Usługodawcy. Odbiorcami danych osobowych mogą być także organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora danych (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji Usługi).
- Usługodawca oraz Administrator, oświadczają, że stosuje środki organizacyjne i techniczne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych.
- Usługodawca oraz Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta nieprawdziwych lub błędnych danych, jeśli mimo dołożenia należytej staranności nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Klientem.
Regulamin obowiązuje od dnia 17.06.2023 do odwołania.
Dyrekcja Aura Medical SPA